Update

Langzaam maar zeker wordt het kouder. Vanmorgen heb ik voor het eerst de handvatverwarming aangezet. Lekker warme handen en de impact op de batterij was zo'n 5 procent schat ik, op standje medium. Betekent dat ik ook met handvatverwarming aan, heen en terug gemakkelijk zal redden. Goed nieuws!
Inmiddels ben ik over de 2000 kilometer heen, en bevalt de motor nog altijd prima. Ik moet nog altijd wennen aan het stuurgedrag, maar 2000 km is natuurlijk niet hetzelfde als 30.000 km die ik op de BMW had doorgebracht. Ook blijft het enorme vermogen, met name de trekkracht, met glad weer een beetje beangstigend. Deze motor vergeeft niets: daar heeft hij simpelweg geen tijd voor. Het blijft oppassen en als het dadelijk veelvuldig en langdurig gladder is, zal ik zeker overschakelen op de "eco-modus" om het vermogen elektronisch wat te temperen. Het voelt als een overgave, maar ik weet dat het verstandig is. Overigens ga ik met ijzel of sneeuw sowieso niet meer rijden; die tijd heb ik gehad.


Nog geen reacties

Share This Post

Jouw reactie of commentaar

Jouw reactie
Jouw naam
Anti spam controle: tien plus negen =

11000

Kilometerstand

0

Stilstand door problemen

442

Onderhoudskosten

532

Leeftijd in dagen

© 2018 Mijn elektrische motorfiets.nl | Design door W3layouts | Code door Gilles Baatsen