Nu wordt het interessant. Vannacht was het -8 geloof ik, maar vanmorgen toen ik vertrok nog -3. Gelukkig was het droog, waardoor de weg goed begaanbaar was, en de Zero voor het eerst echt getest kan worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de handvatverwarming even niet durfte te gebruiken, want ik vreesde dat de kou een behoorlijke tik zou geven aan de performance van het accupakket. Ongegronde en onnodige angst: ik merk eigenlijk amper verschil met andere wat koelere dagen. Hoewel ik gedwongen werd tot een iets andere route en een groot deel file had, waardoor een wetenschappelijk vergelijk niet eerlijk zou zijn, durf ik wel te stellen dat de accu geen kik heeft gegeven en de motor gewoon perfect als vanouds presteerde.
Achievement unlocked! Op de terugreis gaat de handvatverwarming gewoon aan.
De oplettende kijker heeft het gezien: ik heb onderhoudskosten gemaakt! Jawel, 442 euro. En 74 cent. Wat is er gebeurd? De ...
Eindelijk is het dan zover: de proefrit op een Zero bij Motoport Amsterdam. Als ik mijn BMW parkeer zie ik ...
Goed, de MIA. Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon bij de belastingaangifte zou aangeven dat ik een elektrische ...
Mijn huidige motor is een BMW F700 GS. Enorm fijn ding, heeft me nog nooit in de steek gelaten en ...
18800
2
442
2157